Estes días asisto curiosa a unha serie de coincidencias. Comecei a ler en inglés Animal Farm, lectura supervisada pola amiga e paciente mestra Yashmina Shawki. A pesar da destreza perdida coa lingua (lérao xa había 25 anos, cun nivel de inglés seguramente dez veces superior) as imaxes de Rebelión na granxa, retidas na memoria, e sobre todo no faiado ideolóxico onde se gardan as ideas que nunca se deben esquecer, fan que a apriori dificultosa lectura do texto de Orwell se convirta nun desafío apetecible. Porque nos tempos de desasosego político deberían prescribirse libros como como Rebelión ou Rebélate, ou Indignádevos!, a modo de sintrón que nos impida a formación de coágulos ideolóxicos. Tanto Orwell como Hessen manifestaron nos seus ensaios e literatura, o odio voraz ás dictadutas; en calquera forma ou extremo político.
Agradecín un tuit de Ramón Nicolás que me inclinou á actualización de datos sobre Orwell, o seu pasado trotskista e a súa colaboración co exército antifranquista, concretamente no Batallón despregado na fronte de Aragón. Pero no meu espazo de grafoanálise, sinto non ter opción para determe nese aspecto e desviarei a atención cara a outros tópicos formais do seu deseño gráfico.
Nun interesante blog sobre Orwell (georgeorwellnovels.com) foron seleccionados un importante número de escritos e dibuxos que chaman a atención. As coincidencias leváronme onte de paseo por un lugar onde descubrín uns graffitis entre os que non poido deixar de aprezar coincidencias.
Enriba, á dereita, un debuxo de cando Orwell tiña 9 anos. A carón, un graffiti vigués de 2013. A seguinte mostra é un borrador dun irónico logo do Gabinete. Que nos pasa, trátase dunha regresión coincidente ou un regreso ás abstraccións da pintura rupestre?
Blog
De ideas e gráficos
Estes días asisto curiosa a unha serie de coincidencias. Comecei a ler en inglés Animal Farm, lectura supervisada pola amiga e paciente mestra Yashmina Shawki. A pesar da destreza perdida coa lingua (lérao xa había 25 anos, cun nivel de inglés seguramente dez veces superior) as imaxes de Rebelión na granxa, retidas na memoria, e sobre todo no faiado ideolóxico onde se gardan as ideas que nunca se deben esquecer, fan que a apriori dificultosa lectura do texto de Orwell se convirta nun desafío apetecible. Porque nos tempos de desasosego político deberían prescribirse libros como como Rebelión ou Rebélate, ou Indignádevos!, a modo de sintrón que nos impida a formación de coágulos ideolóxicos. Tanto Orwell como Hessen manifestaron nos seus ensaios e literatura, o odio voraz ás dictadutas; en calquera forma ou extremo político.
Agradecín un tuit de Ramón Nicolás que me inclinou á actualización de datos sobre Orwell, o seu pasado trotskista e a súa colaboración co exército antifranquista, concretamente no Batallón despregado na fronte de Aragón. Pero no meu espazo de grafoanálise, sinto non ter opción para determe nese aspecto e desviarei a atención cara a outros tópicos formais do seu deseño gráfico.
Nun interesante blog sobre Orwell (georgeorwellnovels.com) foron seleccionados un importante número de escritos e dibuxos que chaman a atención. As coincidencias leváronme onte de paseo por un lugar onde descubrín uns graffitis entre os que non poido deixar de aprezar coincidencias.
Enriba, á dereita, un debuxo de cando Orwell tiña 9 anos. A carón, un graffiti vigués de 2013. A seguinte mostra é un borrador dun irónico logo do Gabinete. Que nos pasa, trátase dunha regresión coincidente ou un regreso ás abstraccións da pintura rupestre?
Hai pouco relancei un hoax no Facebook
Hai pouco relancei un hoax no Facebook, que previamente me enviara unha compañeira de profesión para ver que opinaba. Trataba sobre unha nena desaparecida, «Jennifer García», pero borreino, de contado, para non ser tamén eu (demasiado) cómplice do bulo. (Que me perdoen se nestes minutos alguén picou e o reenviou con toda a súa boa vontade).
A análise da carta, breve, dun proxenitor desesperado por encontrar a súa filla non me levou nin dez minutos; non quixen prolongar máis a treta de lingüística forense. Obviamente, tratábase
dunha demanda ficticia, pero non sempre é tan doado de detectar.
Servicios ofrecidos por el Gabinete Caligráfico MBC: – Pericias caligráficas de textos y firmas – Análisis documental – Lingüística Forense – Pericias caligráficas desde todos los soportes escritos; muros y paredes – Lienzos – gabinetecaligrafico@gmail.com / tfno.: 669 060 265 /
A carta suicida de Marilyn Monroe, a subasta
Fonte: El Mundo
A carta suicida de Marilyn Monroe, a subasta
Fonte: El Mundo
Accións sobre graffitis: Un modelo extrapolable a este país?
Servicios ofrecidos por el Gabinete Caligráfico MBC: – Pericias caligráficas de textos y firmas – Análisis documental – Lingüística Forense – Pericias caligráficas desde todos los soportes escritos; muros y paredes – Datación y análisis de tintas – Dictámenes por escrito en gallego y castellano Colaboración con el Laboratorio Documental LEYAS, mbar@leyas.es gabinetecaligrafico@gmail.com / tfno.: 669 060 265 /
Accións sobre graffitis: Un modelo extrapolable a este país?
Servicios ofrecidos por el Gabinete Caligráfico MBC: – Pericias caligráficas de textos y firmas – Análisis documental – Lingüística Forense – Pericias caligráficas desde todos los soportes escritos; muros y paredes – Lienzos – gabinetecaligrafico@gmail.com / tfno.: 669 060 265 /
Para qué serven as nosas sinaturas de campañas solidarias?
Moitas veces chégannos campañas solidarias de recollida de firmas na que nada máis se nos solicita o nome e o correo-e (por exemplo de «change.org). Acostumad@s a que nos pidan moitos máis datos, cedemos e de paso que cumprimos cunha obriga solidaria, ou de conciencia.
Non me refiro a campañas de organizacións como AVAAZ, Amnistía Internacional, etc, que necesitan un rexistro previo e a comprobación dos nosos datos persoais, senón as colleitas espontáneas, véxase de change.org. Por se temos curiosidade por saber do destino, ou utilidade e eficacia das nosas firmas, encontrei este post para ter en conta.
Fonte: http://gallir.wordpress.com/tag/firmas-falsas/
Para qué serven as nosas sinaturas de campañas solidarias?
Moitas veces chégannos campañas solidarias de recollida de firmas na que nada máis se nos solicita o nome e o correo-e (por exemplo de «change.org). Acostumad@s a que nos pidan moitos máis datos, cedemos e de paso que cumprimos cunha obriga solidaria, ou de conciencia.
Non me refiro a campañas de organizacións como AVAAZ, Amnistía Internacional, etc, que necesitan un rexistro previo e a comprobación dos nosos datos persoais, senón as colleitas espontáneas, véxase de change.org. Por se temos curiosidade por saber do destino, ou utilidade e eficacia das nosas firmas, encontrei este post para ter en conta.
Fonte: http://gallir.wordpress.com/tag/firmas-falsas/
L@s perit@s ¿para qué servimos?
-
Dilucidad la autenticidad o falsedad de un firma
-
La suplantación de la personalidad a través de la imitación de una letra.
-
Permite averiguar la autoría de un texto, en el caso de anónimos, por ejemplo.
-
Si ha habido tachaduras, añadidos o borrados de texto en un escrito
-
Si ha sido escrito por una misma impresora
-
Discriminar las tintas manuales
-
La cronología de un escrito
-
Averiguar la secuencia cronológica de la firma y el sello.
-
Análisis de sellos, billetes, cheques
-
Análisis desde otros soportes: paredes, vallas, etc.